Menu

Meestgestelde vragen

Pensioenen zijn best complex en we kunnen ons voorstellen dat je met vragen zit. We hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet.

Onderwerpen

Medewerkers met een actief dienstverband ontvangen ieder jaar een UPO. Wij versturen het overzicht uiterlijk 1 oktober in het jaar ná het jaar waar de UPO over gaat. 

Hebben jij en/of je klant alle wijzigingen over het voorgaande jaar doorgevoerd? Dan vragen we je dat aan ons door te geven. Het liefst zo snel mogelijk na 1 januari. Na akkoord maken wij de UPO’s. Die versturen we altijd voor alle medewerkers in één keer. En plaatsen we op de persoonlijke pensioenpagina van de medewerkers. We informeren ze hierover per e-mail.

We vinden een goede samenwerking met jou als adviseur belangrijk. Daarom houden we de lijnen kort en de communicatie open. Zo bereiken we ons gezamenlijke doel: tevreden klanten. 

We werken samen met grote WFT-gecertificeerde actuariële bureaus, maar ook met de kleinere WFT-gecertificeerde advieskantoren. Samen met jou en je mensen bekijken we wat het beste is voor je klant. We overleggen altijd wie de klant bedient. En waar jij als adviseur jouw toegevoegde waarde kan laten zien. 

Ook in de communicatie naar deelnemers trekken we samen op. Tijdens de looptijd van een pensioenregeling betrekken wij je nauw bij adviesgevoelige veranderingen. Zo doe jij waar jij goed in bent, en wij waar wij goed in zijn. 

Secured By miniOrange