Menu

Ketenmachtiging: zo log je in namens je klant met eHerkenning

Wil je inloggen op het werkgeversportaal van BeFrank? Dan gebruik je daarvoor eHerkenning (EH). Je klant kan jou machtigen om namens hem of haar in te loggen. Dat noemen we ketenmachtiging. Wat betekent deze manier van inloggen voor jou en je klant?

Wij willen de online gegevens van onze klanten goed beschermen. Daarom gebruiken wij eHerkenning. Dat is een veilige manier om online in te loggen.

Veilig, makkelijk en betrouwbaar

Je kan eHerkenning gebruiken bij verschillende organisaties. Daardoor hoef je ook nog eens minder wachtwoorden te onthouden. Wel zo makkelijk en veilig!

Lees meer over eHerkenning.

Wil je inloggen op het werkgeversportaal van BeFrank? Dan heb je een eHerkenningsmiddel van niveau 3 (EH3) nodig. Je herkent dit middel aan het volgende logo:

Zo werkt inloggen met eHerkenning

We werken sinds september 2020 met eHerkenning. Om de overgang soepel te laten verlopen, hebben we een stappenplan gemaakt. Daarin leggen we duidelijk uit welke stappen jij en je klant moeten zetten om in te loggen.

Als adviseur kan je op verschillende manieren toegang krijgen tot het werkgeversportaal. Je klant moet jou eenmalig toegang geven. Via ketenmachtiging of via het werkgeversportaal. Let op: Je hebt altijd zelf ook een eHerkenning nodig om in te loggen.

Bekijk hier het stappenplan eHerkenning voor adviseurs

Bekijk hier het stappenplan eHerkenning voor werkgevers

Meer weten over inloggen op het werkgeversportaal met eHerkenning?

> Lees hoe je klant jou kan machtigen via een ketenmachtiging
> Bekijk hier de veelgestelde vragen eHerkenning

Klaar om in te loggen? Ga dan naar het werkgeversportaal.