Menu

De cultuur van BeFrank

Een cultuur vat je niet zo makkelijk in een paar woorden samen. Die moet je eigenlijk voelen. Van dichtbij meemaken. Onze mensen doen dat. Met hun jarenlange ervaring, kennis en passie voor pensioen dragen zij onze cultuur uit. Zij zíjn onze cultuur. Iedere dag weer.

De waarden van onze cultuur

Laten we toch een poging doen om onze cultuur te omschrijven. De volgende waarden zeggen iets over de manier waarop wij met elkaar werken:

  • Lef
  • Daadkracht
  • Innovatiedrang

De beste service voor onze klanten

Klantgericht denken staat bij ons voorop. Onze klanten zijn immers de reden dat we bestaan. We kunnen niet zonder ze. Daarom werken we iedere dag hard om de beste producten te leveren. Met de beste service die je kan bedenken. 

We reageren snel. Of je nu per mail of telefonisch contact opneemt: we staan je persoonlijk te woord. Bij ons geen wachtmuziekjes, maar menselijke service. Daarbij hebben we onze missie altijd in het achterhoofd: pensioen zo eenvoudig en begrijpelijk mogelijk maken. 

Wie zijn onze mensen?

De mensen die bij BeFrank werken zijn ondernemend, enthousiast en betrokken. Ze hebben veel kennis en een passie voor pensioen. Maar ze snappen ook hoe je klanten vooruit helpt. Hoe je verwachtingen kan overtreffen door nét een stapje extra te zetten. En hoe je pensioen dichtbij brengt.

Klanten blij maken is wat ons drijft. Dat doen we door altijd helder te communiceren. Zo maken we de pensioenwereld voor iedereen begrijpelijk. En vergroten we het pensioenbewustzijn in Nederland.

Cultuurwolk

Elk jaar kiezen de BeFrankers drie woorden waarin ze de cultuur van BeFrank omschrijven. Zo ontstaat een cultuurwolk. De grootste woorden zijn het meest gekozen. Dit geeft de cultuur van BeFrank goed weer!

Vernieuwen en verbeteren

Vernieuwingen gaan we niet uit de weg. Sterker nog, die zien we juist als kans. We innoveren continu. Zo blijven we bij de tijd en lopen we voor op de markt. We geven onze klanten precies wat ze nodig hebben. 

En we hebben de ambitie om onze dienstverlening elke dag nóg beter te maken. Dat betekent ook dat we luisteren naar kritiek. Want van fouten maken, leren we. Verbeteringen voeren we zo snel mogelijk door. Zo ontzorgen we onze klanten én bezorgen we ze een glimlach. Elke dag weer.

Wil je meer weten over onze dienstverlening? Of heb je een vraag of opmerking over BeFrank? Neem dan contact met ons op.