Menu

Meld je klacht of verbetering over BeFrank

Bij BeFrank doen we er alles aan om te zorgen dat jij blij bent met onze dienstverlening. Ben je toch niet helemaal tevreden? Of heb je een verbeteridee? Laat het ons dan weten. Op deze pagina vertellen we hoe je dat doet. 

Het kan gebeuren dat je niet blij bent met onze dienstverlening. Als dat zo is, willen wij dat graag weten. Zodat we samen met jou een oplossing kunnen zoeken. 

Dien je klacht in op een van de volgende manieren:

Klachtenformulier

Vul eenvoudig ons klachtenformulier in op de website.

Telefonisch

Wil je iemand persoonlijk spreken? Bel ons dan op 020 – 562 11 00. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur.

Per e-mail

Bouw je pensioen bij ons op? Stuur je klacht dan naar klantenservice@befrank.nl. Ben je werkgever of adviseur? Mail dan naar relatiebeheer@befrank.nl

Per post

Je kan je klacht ook per post sturen naar:

BeFrank
Postbus 2096 
1000 CB Amsterdam

Wat kan je van ons verwachten?

Als we je klacht hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag. Meestal krijg je binnen vijf werkdagen een inhoudelijke reactie op je klacht. 

Lukt dat niet? Bijvoorbeeld omdat we je klacht eerst verder moeten onderzoeken? Dan duurt het iets langer. Je krijgt dan binnen maximaal vier weken een antwoord. 

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden over hoe we je klacht hebben afgehandeld? Dan kan je je klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid). Of aan de Ombudsman Pensioenen. Je kan je klacht ook voorleggen aan een (Nederlandse) rechtbank. 

Help ons bij het verbeteren van onze dienstverlening     

Bij BeFrank zijn we altijd bezig met vernieuwen. En met de wensen en behoeftes van onze klanten. Heb je een idee over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Laat het ons weten! 

Secured By miniOrange