Booking.com kiest voor BeFrank

BeFrank
23 apr 2015

Op donderdag 2 april jl. zette Rutger Prakke,  General Counsel en Managing director bij Booking.com,  zijn handtekening onder een pensioencontract voor zijn werknemers bij BeFrank.

Rutger Prakke:  “Wij hebben voor BeFrank gekozen omdat wij een partner zochten die net als Booking.com koploper is binnen haar eigen branche op het gebied van innovatie en klantbenadering. Door de duidelijke communicatie en het online inzicht wordt pensioen weer toegankelijk voor onze medewerkers.”

Folkert Pama, Directievoorzitter BeFrank, “Wij zijn zeer verheugd om Booking.com als klant te mogen verwelkomen. Een fantastische club die zich net als BeFrank onderscheidt in de markt door vernieuwing en moderne online dienstverlening. Wij kijken uit naar een langdurige samenwerking.”

Over Booking.com

Booking.com is de wereldleider in het online boeken van hotels en andere accommodaties. Het garandeert de beste prijzen voor elk accommodatie type – van kleine zelfstandige accommodaties tot luxe vijfsterren ketens. Gasten hebben altijd en overal toegang tot de website van Booking.com, via hun PC, smartphone of tablet, en ze hoeven geen reserveringskosten te betalen – nooit. De website van Booking.com is beschikbaar in 42 talen, van meer dan 580.000 hotels en andere accommodaties in 205 landen en heeft meer dan 40 miljoen beoordelingen die de gasten na hun verblijf hebben geschreven, en trekt online bezoekers uit de hele wereld, zowel uit de toeristische als de zakelijke markt. Booking.com heeft meer dan 17 jaar ervaring en een team van meer dan 8.300 toegewijde werknemers in meer dan 150 kantoren wereldwijd. Booking.com heeft zijn eigen klantenservice, die 24/7 beschikbaar is om de gasten in hun eigen taal te assisteren en te zorgen voor een uitzonderlijke klantervaring.