Hulp bij inloggen

Inloggen op uw persoonlijke pensioenpagina

U logt in op uw pensioenpagina via Login en via de app ‘Mijn Pensioen’. Bij de start van uw pensioenregeling krijgt u een e-mail om uw pagina te activeren. U maakt daarbij zelf uw inloggegevens aan: uw privé e-mailadres en uw wachtwoord.

Snelle oplossingen
– Wachtwoord vergeten of account geblokkeerd? Wachtwoord vergeten
– E-mailadres vergeten waarmee u inlogt? Kijk bij E-mailadres wijzigen
– Activatiemail kwijt of niet ontvangen? Activeer uw pensioenpagina

Om uw pensioenpagina te (her)activeren heeft u eenmalig uw klantnummer nodig. Dit vindt u op de e-mails die u van ons krijgt.


Inloggen via de app

Nadat u uw pensioenpagina heeft geactiveerd, kunt u uw pensioen ook bekijken in onze gratis app ‘Mijn Pensioen’. ‘Mijn Pensioen’ is beschikbaar voor iOS en Android.


Lukt inloggen niet?

Geen probleem, we helpen u graag om dit op te lossen:

  • Controleer of u het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt. Een typefoutje is snel gemaakt. Bijvoorbeeld als er een spatie achter uw e-mailadres staat.
  • Controleer of uw toetsenbord goed werkt en er geen CAPS-lock of NUM-lock aan staat.
  • Bekijk de veelgestelde vragen over inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. U ontvangt dan een e-mail waarmee u een tijdelijk wachtwoord via SMS aanvraagt. Dit tijdelijke wachtwoord sturen we naar het telefoonnummer dat u heeft opgegeven bij het activeren van uw pensioenpagina. Met uw tijdelijke wachtwoord geeft u vervolgens uw nieuwe wachtwoord op. In sommige situaties is het makkelijker om uw pensioenpagina te (her)activeren: - U weet het e-mailadres niet meer waarmee u inlogt - U heeft nog nooit ingelogd op uw pensioenpagina - U heeft geen mobiel telefoonnummer opgegeven bij het activeren Bij het (her)activeren heeft u eenmalig uw klantnummer nodig. Dit staat op de e-mails die u van ons krijgt, bij ‘Referentie’.

Hoe wijzig ik het e-mailadres waarmee ik inlog?

Wilt u uw e-mailadres wijzigen, of weet u niet meer met welk e-mailadres u inlogt? Activeer dan uw pensioenpagina opnieuw. U heeft hierbij eenmalig uw klantnummer nodig, dit vindt u op de e-mails die u van ons krijgt. Uw gegevens op uw pensioenpagina blijven verder ongewijzigd. - Klik op pensioenpagina activeren - Geef uw nieuwe e-mailadres door - U ontvangt een activatiemail om in te loggen op uw pensioenpagina Wilt u alleen het e-mailadres wijzigen waarop u e-mails van ons ontvangt? Dit doet u via uw pensioenpagina, bij ‘Persoonlijke gegevens’. U wijzigt daarmee dan niet uw inloggegevens.

Het activeren van mijn pensioenpagina lukt niet, wat moet ik doen?

Wilt u controleren of u de juiste gegevens gebruikt? - Gebruikt u mogelijk een verkeerd nummer, zoals uw IBAN of rijbewijsnummer? - Uw BSN (burgerservicenummer) bestaat altijd uit 9 cijfers, waarvan u de laatste 4 cijfers gebruikt. - Heeft uw wachtwoord deze eigenschappen: minimaal 10 tekens, waarvan 2 cijfers, 2 kleine letters en 1 hoofdletter? - Heeft u bij het aanmaken van uw wachtwoord 2 keer precies hetzelfde wachtwoord ingevuld? - Gebruikt u misschien een verouderd apparaat of internetbrowser om in te loggen? Om veiligheidsredenen ondersteunen wij die vaak niet. Probeert u eens in te loggen met een ander apparaat of browser. - Mogelijk staan uw gegevens (geboortedatum en BSN) verkeerd in onze administratie. Als inloggen nog steeds niet lukt, helpen we u graag via onze klantenservice.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Uw klantnummer staat op de e-mails die u van ons krijgt, bovenaan bij ‘Referentie’.  

Hoe deblokkeer ik mijn pensioenpagina?

Ga naar wachtwoord wijzigen om uw pensioenpagina te deblokkeren. U vraagt dan een nieuw wachtwoord aan waarmee u kunt inloggen op uw pensioenpagina.