Hulp bij inloggen

Inloggen op uw vernieuwde persoonlijke pensioenpagina

Om het u nóg makkelijker te maken uw pensioen bij BeFrank te bekijken en keuzes door te geven hebben wij voor u een compleet nieuwe persoonlijke pensioenpagina ontwikkeld. Deze is sinds 23 mei 2018 live!

Activeren van uw account
De eerste keer dat u in wilt loggen op uw nieuwe pensioenpagina, moet u eerst uw account activeren. Hiervoor heeft u uw activatiemail nodig. Deze heeft u ontvangen van klantenservice@befrank.nl. In deze e-mail zit een activatielink waarmee u uw persoonlijke pensioenpagina activeert. U maakt dan uw eigen inloggegevens aan. Dit is een door u gekozen e-mailadres en een door u zelf gekozen wachtwoord.
Kunt u de activatiemail niet terugvinden? Kijk dan hier wat u kunt doen.

Inloggen doet u rechtsboven bij ‘Login’.


Inloggen via de app

Met uw inloggegevens kunt u ook inloggen in de app ‘Mijn Pensioen’. Heeft u de app nog niet gedownload? Download de app gratis voor iOS en Android.


Ik heb een probleem bij het inloggen op mijn persoonlijke pensioenpagina

Geen nood, wij helpen u uiteraard graag om het probleem op te lossen. Ga als volgt te werk:

  • Stap 1: Controleer of u het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt om in te loggen. Een typefoutje is snel gemaakt en eenvoudig over het hoofd te zien.
  • Stap 2: Controleer of uw toetsenbord goed werkt en er geen CAPS-lock of NUM-lock aanstaat. Controleer eventueel ook of de taal- en toetsenbordinstellingen juist zijn.
  • Stap 3: Kijk of uw vraag tussen de veelgestelde vragen op deze pagina staat. Is dit niet het geval, bekijk dan de complete lijst met meestgestelde vragen over het inloggen op de persoonlijke pensioenpagina van BeFrank.

Veelgestelde vragen

Ik heb geen activatiemail ontvangen of ik ben deze kwijt. Wat moet ik nu doen?

Dat kan uiteraard gebeuren. Heeft u ook uw spambox al bekeken? Het kan zijn dat e-mails van BeFrank daar onbedoeld in terecht komen. Uw persoonlijke activatiemail heeft u ontvangen van klantenservice@befrank.nl. Bent u die kwijt, laat ons dat dan weten. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@befrank.nl Vergeet niet uw rekeningnummer te vermelden.

Ik gebruik mijn 8-cijferig rekeningnummer om in te loggen, maar het lukt niet. Wat gaat er mis?

Op 23 mei 2018 zijn wij overgegaan naar een compleet vernieuwde pensioenpagina. De oude inlogmethode met het 8-cijferig rekeningnummer is daarbij komen te vervallen. U heeft van BeFrank (van klantenservice@befrank.nl) een activatiemail ontvangen. Klik op de persoonlijke link in die e-mail om uw nieuwe pensioenpagina te activeren. Kunt u de activatiemail niet terugvinden? Kijk dan naar het antwoord bij deze vraag.

Mijn account is (tijdelijk) geblokkeerd. Wat moet ik nu doen?

Neem contact op met onze klantenservice en vraag om een account reset. Geef hierbij svp uw 8-cijferig rekeningnummer en uw e-mailadres door.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik in het login scherm op 'wachtwoord vergeten' of vraag hier direct een nieuw tijdelijk wachtwoord aan.Dit tijdelijke wachtwoord sturen wij per SMS naar het telefoonnummer dat u bij de activatie van uw portaal heeft opgegeven.Heeft u uw persoonlijke pensioenpagina nog niet geactiveerd, doe dat dan eerst via de link in de activatiemail die u van ons (via klantenservice@befrank.nl) heeft ontvangen.

Het activeren van mijn pensioenpagina lukt niet, wat moet ik doen?

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
  • Gebruikt u een verouderd apparaat (device) om in te loggen? Of een oudere internetbrowser? Om veiligheidsredenen ondersteunen wij die vaak niet. Probeert u eens in te loggen met een ander apparaat of browser
  • Voldoet uw wachtwoord aan de gestelde eisen? Dit zijn de eisen: 10 karakters waarvan minimaal: 2 cijfers, 2 kleine letters en 1 hoofdletter
  • Heeft u 2 keer hetzelfde wachtwoord ingevuld? Een typefoutje is snel gemaakt
  • Krijgt u de melding dat uw e-mailadres al in gebruik is? Dat kan inderdaad niet. Een e-mailadres mag om veiligheidsredenen maar door 1 persoon gebruikt worden
Blijft u problemen ondervinden? Neem dan contact met onze klantenservice op.