Werkgevers en werknemers nog steeds tevreden over BeFrank

Eerder dit jaar vroegen wij werkgevers en werknemers naar de tevredenheid over onze dienstverlening. We zijn trots te kunnen zeggen dat zowel werkgevers als werknemers nog steeds erg tevreden zijn! Werkgevers beoordelen onze dienstverlening net als het voorgaande jaar met een 7,9. Bij werknemers zien we een stijging van een 6,9 naar een 7,3!

Eenvoud zorgt dat pensioen echt dichtbij komt
Werknemers waarderen de duidelijkheid en toegankelijkheid van onze informatie. BeFrank wordt door werknemers gezien als klantvriendelijk, fris en transparant.

Meerderheid heeft voldoende tot goed inzicht in zijn pensioen
Werknemers zijn vooral erg te spreken over de persoonlijke pensioenpagina en de app. Deze wordt als overzichtelijk en intuïtief ervaren. De mogelijkheid om zelf extra premie in te leggen geeft werknemers een gevoel van controle en vertrouwen.

(Meer) persoonlijke relevantie
Een aandachtspunt is de informatie (meer) persoonlijk en relevant te maken. We hebben hier al de eerste stappen in gezet met bijvoorbeeld de pilot extra premie inleggen. En zo zullen wij meer gaan testen met gesegmenteerde informatie.

Werkgevers zeer positief over BeFrank
Bij werkgevers zien we vooral dat we met de huidige dienstverlening op de juiste koers zitten. Ze ervaren gemak en zijn erg tevreden over het contact met onze relatiebeheerders. Werkgevers vinden BeFrank professioneel, goed georganiseerd en duidelijk in de communicatie. Het doet ons goed te zien dat onze klanten zich gewaardeerd voelen. Daar zetten wij ons elke dag hard voor in!

Meer verdieping
Werkgevers waarderen de eenvoud en transparantie die BeFrank biedt, maar soms is er ook behoefte aan meer verdieping in de informatie en meer uitleg. Loop jij hier ook wel eens tegenaan? Dan horen we dat natuurlijk graag! Wij verbeteren onze dienstverlening continu. De inzichten uit dit onderzoek, maar ook tussentijdse feedback helpen ons onze dienstverlening steeds beter te maken!