Meestgestelde vragen werkgeversportaal

Er zijn geen resultaten gevonden voor je vraag.

Wanneer gaat het werknemersportaal live?

We hebben ervoor gekozen om eerst het werkgeversportaal uit te rollen naar klanten. Het werknemersportaal volgt hierna. Wij informeren u zo snel mogelijk over de uitrol van het werknemersportaal.

De kolom ‘Percentage beschikbare premie’ ontbreekt op de notaspecificatie, klopt dat?

Op dit moment ontbreekt deze in het deelnemersoverzicht op het werkgeversportaal. Zodra het nieuwe werknemersportaal live gaat, vindt u deze informatie weer en kunt u de gegevens downloaden.

Waar vind ik het werkgeversportaal?

Wij hebben het werkgeversportaal samengevoegd met onze Mutatie Service, zodat u voortaan maar één keer hoeft in te loggen. Wilt u ook toegang tot het nieuwe portaal en maakt u nog geen gebruik van de Mutatie Service? Klik dan hier om uw gegevens door te geven.

Wat kan ik doen als ik een wijziging verkeerd heb doorgegeven?

De meeste wijzigingen kunt u zelf corrigeren zodra u ziet dat uw wijziging is verwerkt. Dit kan al na een paar minuten gecorrigeerd worden. U kunt de volgende wijzigingen op het portaal corrigeren: 1. U kunt de in- en uitdienst datum corrigeren van de deelnemer 2. U kunt de deelnemer overzetten naar de juiste regeling 3. U kunt de deelnemer onder de juiste entiteit plaatsen Correcties op geboortedata, geslacht en of BSN ontvangen wij graag per e-mail. Stuur dan de volgende gegevens van de werknemer door aan relatiebeheer@befrank.nl: - Naam werknemer - BSN-nummer - Soort wijziging Goed om te weten: Bij een onterechte indiensttreding moeten wij de deelname van de werknemer aan de pensioenregeling royeren. Om deze wijziging te corrigeren brengen wij € 100 in rekening.  

Waar vind ik ons deelnemersoverzicht?

Het deelnemersoverzicht vindt u op de homepage in het werkgeversportaal. Klik hier om in te loggen.

Mijn adviseur doet het beheer. Kan dat ook met het nieuwe werkgeversportaal?

Uw adviseur kan de huidige inloggegevens van de Mutatie Service gebruiken om op het nieuwe werkgeversportaal wijzigingen door te geven. Heeft uw adviseur nog geen inloggegevens? Dan kan hij/zij dit via dit webformulier aanvragen.

Kan ik een account aanmaken voor mijn collega?

Dat kunt u niet zelf via het portaal. Uw collega kan via het webformulier de gegevens zelf invullen. Zodra dit verwerkt is sturen wij uw collega inloggegevens.

Kan ik wijzigingen doorgeven via mijn smartphone?

Ja, ook via uw tablet of mobiele telefoon kunt u uw wijzigingen doorgeven of gegevens inzien.

Kan ik met de inloggegevens van de Mutatie Service ook inloggen op het werkgeversportaal?

Ja, dat kan. Wij hebben de Mutatie Service en het werkgeversportaal samengevoegd tot één omgeving. Voor het nieuwe werkgeversportaal kunt u uw huidige inloggegevens van de Mutatie Service gebruiken om in te loggen.

De kolom ‘Ingelogd Ja/nee’ ontbreekt op de notaspecificatie, klopt dat?

Op dit moment ontbreekt deze in het deelnemersoverzicht op het werkgeversportaal. Zodra het nieuwe werknemersportaal live gaat vindt u deze informatie weer en kunt u de gegevens downloaden.

Waar vind ik de overige nota’s? Voorheen moest ik per premiebetaler/entiteit inloggen.

Dat hoeft nu niet meer. U kunt via het dropdown-menu de betreffende premiebetaler selecteren. U ziet dan  meteen de nota en de bijbehorende specificatie.

Wat moet ik doen bij een storing?

Een storing is erg vervelend. Dit kan een aantal oorzaken hebben. U kunt altijd bij ons terecht met uw vragen via 020-5621100 of per e-mail via relatiebeheer@befrank.nl

Welke wijzigingen kan ik nog niet doorgeven via het werkgeversportaal?

1. Arbeidsongeschiktheid 2. Aanpassingen in geboortedata, geslacht of BSN 3. Onbetaald verlof 4. Overlijden 5. Wijzigingen voor ex-werknemers Deze wijzigingen ontvangen wij graag via relatiebeheer@befrank.nl. Vermeld daarbij de volgende gegevens: - Naam werknemer - BSN nummer - Soort wijziging

Hoe snel worden nieuwe gebruikers aangemaakt?

Nadat wij een ingevuld webformulier ontvangen hebben, ontvangt de nieuwe gebruiker binnen 2 werkdagen de gebruikersnaam per e-mail en een wachtwoord per sms.

Waarom is er een mobiel nummer nodig bij het aanvragen van een nieuw account?

Om veiligheidsredenen verstrekken wij niet zowel de gebruikersnaam als het wachtwoord per e-mail. Vandaar dat wij het wachtwoord per sms versturen.

Ik kan niet meer inloggen op de Mutatie Service, wat nu?

Dat klopt, u wordt omgeleid naar het nieuwe werkgeversportaal. U kunt daar op dezelfde manier uw wijzigingen doorvoeren.

Hoe snel worden wijzigingen via het werkgeversportaal verwerkt?

De wijzigingen worden per direct door ons verwerkt.