Booking.com kiest voor BeFrank

Tom Pel, Head of Human Resources & Facilities bij Booking.com: “Onze gasten hebben overal en altijd toegang tot onze dienstverlening. Dit verwachten wij ook van een pensioenuitvoerder. Bovendien vinden wij het belangrijk dat onze werknemers zelf bepaalde keuzes kunnen maken. Met behulp van innovatieve tools en duidelijke communicatie hebben zij nu zelf inzicht in en grip op hun pensioen. Door het internationale karakter van ons bedrijf zochten wij een partij die ook Engelstalige dienstverlening biedt. BeFrank biedt deze combinatie en is daarom een partner bij uitstek.

Over Booking.com

Booking.com is de wereldleider in het online boeken van hotels en andere accommodaties. Het garandeert de beste prijzen voor elk accommodatie type – van kleine zelfstandige accommodaties tot luxe vijfsterren ketens. Gasten hebben altijd en overal toegang tot de website van Booking.com, via hun PC, smartphone of tablet, en ze hoeven geen reserveringskosten te betalen – nooit.

De website van Booking.com is beschikbaar in 42 talen, van meer dan 580.000 hotels en andere accommodaties in 205 landen en heeft meer dan 40 miljoen beoordelingen die de gasten na hun verblijf hebben geschreven, en trekt online bezoekers uit de hele wereld, zowel uit de toeristische als de zakelijke markt. Booking.com heeft meer dan 17 jaar ervaring en een team van meer dan 8.300 toegewijde werknemers in meer dan 150 kantoren wereldwijd. Booking.com heeft zijn eigen klantenservice, die 24/7 beschikbaar is om de gasten in hun eigen taal te assisteren en te zorgen voor een uitzonderlijke klantervaring.

BeFrank doet er alles aan om pensioen zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken

Lees meer