Suggesties of klachten

We doen er alles aan om onze klanten de beste dienstverlening te geven. Maar soms kan het nog beter. We horen het daarom graag als u suggesties heeft om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. En als u een klacht heeft, horen we dat net zo graag. Zodat we daar meteen iets mee kunnen doen. Vult u daarvoor eenvoudig het contactformulier in op onze contactpagina.

We willen graag dat u tevreden bent over onze afhandeling van uw vraag of klacht. We doen ons best u binnen een week te laten weten hoe we uw klacht van plan zijn aan te pakken. Vindt u toch dat we niet adequaat hebben gereageerd, dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD is erkend door het Ministerie van Financiën en is daarmee de enige erkende financiële geschilleninstantie als bedoeld in de Wet financieel toezicht (Wft). Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van KiFiD.