Wie zijn wij en wat is onze cultuur?

BeFrank is in 2010 opgericht en kreeg in 2011 de vergunning van De Nederlandsche Bank. Veel organisaties hebben er inmiddels al voor gekozen om de pensioenregeling voor hun werknemers bij ons onder te brengen. Hier lees je waarom.

De pensioenbranche heeft in onze ogen te lang stilgezeten. Wij blijven daarom ook de komende jaren nieuwe producten ontwikkelen en onze dienstverlening verder verbeteren.

Waar staan wij voor?

Wij zijn er om pensioenen zo eenvoudig en begrijpelijk mogelijk te maken. Die missie loopt als een rode draad door onze producten en dienstverlening. We doen dit door altijd begrijpelijk te communiceren en klanten actief bij onze producten en de ontwikkeling daarvan te betrekken. Zo werken we aan het vergroten van het pensioenbewustzijn in Nederland. Dat is hard nodig, want pensioen is voor veel mensen het belangrijkste financiële product in hun leven en verdient daarom aandacht.

We werken nauw samen met pensioenadviseurs. We bieden een collectieve pensioenoplossing en doen daarvoor de volledige pensioenuitvoering. De regeling is op basis van beschikbare premie.

Onze cultuur

Een cultuur laat zich niet makkelijk samenvatten in een paar woorden. Je moet ‘m eigenlijk voelen. Van dichtbij meemaken.

Onze mensen doen dat. Zij zijn het die onze cultuur omarmen en uitdragen. Iedere dag weer. Het is een cultuur die wordt gekenmerkt door een aantal belangrijke waarden:

  • lef
  • daadkracht
  • en innovatiedrang.

En, wat we héél belangrijk vinden is klantgericht denken. Onze klanten zijn de reden van ons bestaan. We kunnen niet zonder. Daarom werken we elke dag weer hard om het beste product te leveren, met de beste service die je kunt bedenken. Met in het achterhoofd telkens weer onze missie: pensioenen zo eenvoudig en begrijpelijk mogelijk maken.

De mensen die bij BeFrank werken zijn ondernemende mensen. Ze hebben niet alleen veel pensioenkennis, ze snappen ook hoe je klanten vooruit helpt. Hoe je verwachtingen kunt overtreffen door net iets meer te doen dan zij gewend zijn. Klanten blij maken is wat ons drijft. En dat doen we onder meer door altijd helder te communiceren. Iets waar het in de pensioenbranche nog wel eens aan ontbreekt. Wij zijn ervan overtuigd dat we op deze manier het pensioenbewustzijn in Nederland verder vergroten.

Vernieuwingen gaan we niet uit de weg. We zien vernieuwingen juist als kans en hebben dan ook de ambitie om het elke dag weer iets beter te doen. Dat betekent ook luisteren naar kritiek. Van fouten maken leren we immers. Daarop snel reageren en het doorvoeren van verbeteringen maakt dat we continu bezig zijn om onze klanten te ontzorgen en een glimlach te bezorgen.