Het activeren van mijn pensioenpagina lukt niet, wat moet ik doen?

BeFrank
5 jun 2018

Wilt u controleren of u de juiste gegevens gebruikt?

– Gebruikt u mogelijk een verkeerd nummer, zoals uw IBAN of rijbewijsnummer?
– Uw BSN (burgerservicenummer) bestaat altijd uit 9 cijfers, waarvan u de laatste 4 cijfers gebruikt.
– Heeft uw wachtwoord deze eigenschappen: minimaal 10 tekens, waarvan 2 cijfers, 2 kleine letters en 1 hoofdletter?
– Heeft u bij het aanmaken van uw wachtwoord 2 keer precies hetzelfde wachtwoord ingevuld?
– Gebruikt u misschien een verouderd apparaat of internetbrowser om in te loggen? Om veiligheidsredenen ondersteunen wij die vaak niet. Probeert u eens in te loggen met een ander apparaat of browser.
– Mogelijk staan uw gegevens (geboortedatum en BSN) verkeerd in onze administratie.

Als inloggen nog steeds niet lukt, helpen we u graag via onze klantenservice.